Slamčice i Washi stvarčice

July 31, 2014

Sve je počelo pre oko tri godine kada još uvek nisam imala blog. Ali da jesam imala ideju o blogu, to svakako, a sate dokolice sam provodila na tuđim online mestima, uživala sam u pričama, dizajnu i fotografijama. Tada sam već uveliko bila zaluđena food stajlingom i receptima, pa sam pažljivo sakupljala sudove i propsove, kako bi mi svaki sledeći set bio što lepši. 

Onda sam naišla na Jelenin blog. Čini mi se da je bila kasna nedelja kada sam naišla na post u kome je bila fotografija roze pokala sa kakaom iz Gane čini mi se i naravno - candy cane papirnim slamčicama. Jako dugo sam tragala za njima ovde i svima sam ih naručivala iz inostranstva, ali svaki pokušaj je bio bezuspešan. Sve do Jelene. Odmah sam je kontaktirala sa molbom da mi kaže gde ih je nabavila i tajno sam se nadala da će reći Beograd. Naravno, Jelena je ubrzo odgovorila i dobila sam informaciju da su poklon jedne zajedničke poznanice, i da su kupljene u Supermarketu. Ja sam joj se zahvalila i sutradan pojurila u pravcu Dorćola...

Ja bih da jednom za sva vremena završim priču oko mojih statusa i šala, da ne bih više dolazila u situacije da nekome moram da se pravdam. Kao što vidite, i sama sam potegla za: ''bolje pitati, nego skitati'' - da bih dobila ono što sam toliko dugo želela. Dakle, ja nemam problem sa pitanjima.

Sasvim spontano se desilo da su mi blog i fb stranica ostali odvojeni za lepe stvari i priče, dok mi je privatni profil postao onaj ''The Dark Side Of Iv/Me'', o kome sam već pričala. No, nekako su ljudi povezali Mali Iv nadimak sa mojim blogom i sve su manje kliktali LIKE na mojoj stranici, a sve su me više dodavali i zapraćivali na privatnom profilu. Razumem da je to moja greška, jer nisam na početku razmišljala o nazivu bloga i stranice, kao i da mnogi ljudi neće shvatiti da su Mali Iv i Slurporama jedno te isto mesto. Zbog toga je 50% postova na mom privatnom profilu na public. Npr. zbog ljudi koji žele da prate sadržaj koji ja delim, a recimo ne žele da dodaju nepoznate osobe (mene) u prijatelje. Moji postovi nisu na public kako bi čitav svet saznao za mene, niti da bi ih neko šerovao. Dosta često same stvari koje delim su lične, pa ni ne vidim poentu u šerovanju istih. :) 

No, kao što sam u više navrata rekla, ja ne koristim Twitter. Koristim Facebook status opciju umesto toga, jer mogu da se raspišem. Dosta često umem da se požalim kako mi nešto smeta, ali u većini slučajeva trudim se da sva ta kuknjava bude satirična i duhovita. I tako dolazimo do mojih statusa gde kukam kako mi postaje dosta naporno i dosadno da već drugu godinu zaredom odgovaram na pitanja gde sam kupila slamčice (da, one iste iz priče iznad) i washi trake. Preko godinu dana je ovde na blogu postojala posebna stranica na kojoj su pisale sve informacije sa adresama i linkovima i za slamčice, i za washi, i za pokale i ljudi su se i dalje javljali sa: ''Ja mnogo volim tvoj blog, sve sam postove pročitala sto puta, a gde mogu da kupim washi?''. Kapirate? Nema potrebe da se laže i uvlači, samo ljubazno pitajte.

Vidite, to je već postala stalna šala među mojim prijateljima. Kad god žele da se našale sa mnom, oni me zafrkavaju takvim pitanjima, jer je situacija postala opšte poznata. A ja sam kriva jer nekako svoj privatni profil i dalje shvatam kao nešto privatno, je l' - gde se družim sa ljudima koji me dobro poznaju već tri decenije? Pa se zaboravim da mi je sve na public i onda dolazim u situacije gde mi ljudi zameraju na mojim ''duhovitim'' statusima. :) A ja zaista ne mogu da se opterećujem opcijama i da uključujem public/friends opciju vidljivosti po potrebi, u zavisnosti o čemu pišem. Izvinite, ali nemam toliko vremena za gubljenje. 

Eh, onda dođemo do osećaja krivice, jer se obično jave fini ljudi da mi kažu kako nisam fer, jer bi oni nekada i da pitaju gde sam šta kupila, a ne smeju, jer ja takve napljujem u statusima i sl. Samo što statusi nisu upućeni njima. I odmah da vam kažem, nisam ja jedina crna ovca među blogerima koja muči muku s ovim, već ja imam potrebu da kukam o ovome i da kažem na sav glas šta tačno mislim. Da sam ja neka babaroga, verovatno potvrđuje vaše mišljenje da ja dobijam ovakve poruke:

''Hej Iv, ćao!
Da li možeš da mi kažeš gde si nabavila one papirne slamčice, tražim ih po čitavom gradu?
Hvala puno!
U potpisu: ta i ta''

Huh, kako grozna osoba ova Mali Iv, ima sve te lepe stvari i neće nikome da kaže gde ih je nabavila i još nas pljuje po svojim dosadnim statusima... 

Kad ono, inbox stvarnost je mnogo drugačija:

gde?''

''gde da kupim washi?''

''recept?''

''odakle je?''

Ni imena, ni prezimena, ni zdravo, a vala ni hvala kada detaljno odgovorim na svako od tih pitanja. Vidite, niko od nas, a posebno ne ja - ne pokušava da ispravi ili vaspita narod. Ja ih svojim statusima ili ovim blog postom sigurno neću naučiti osnovnoj kulturi, ali imam pravo da kažem ono što mislim ili da se pak i žalim, ako to želim. 

A problem je u tome što se nekako podrazumeva da smo mi blogeri javni servis i da imamo obavezu da sa svima budemo ljubazni, fini i da odgovorimo na svako moguće pitanje koje nam publika postavi. A ja niti zarađujem od ovog bloga, niti imam bannere, niti imam plaćene postove, niti bilo šta komercijalno tog tipa, već ga gajim i pišem (isto kao Instagram) zato što to želim i iz čiste ljubavi. Tako da je moja dobra volja što se uopšte bakćem sa individuama tog tipa, koje se jave samo sa ''Recept?'' ispod slike sa naseckanim voćem u činiji i smatraju da imaju pravo da dobiju odgovor na tako debilno i nevaspitano pitanje. Pa to možda, na Blicovom ili Kurirovom odeljku sa receptima. Ovo je lični blog i ako ne možete da poštujete autora, onda lepo izbrišite ovu adresu iz bookmarksa i svima lepo. :)

Da, moram pomenuti, kad smo već kod toga, malu farsu oko Gozbe. Naime, bilo je par komentara anonimusa (eh, uvek ti anonimusi) na kontu cene karte/mesta za Gozbu. Nije moje da vaspitavam, ali meni je nekako oduvek bilo nevaspitano i osećala sam transfer blama kada neko uđe u neku prodavnicu i naglas prodavačici komentariše cene nečega. 

Ok je dati svoje mišljenje, ali komentarisanje cene nečega što nemate ni najmanjeg pojma kako se to i od čega stvara - je pomalo nezahvalno i nevaspitano. Da ne bih dalje ulazila u materiju, samo ću citirati samu sebe od 29. maja (fb status):

''Smešni ste update: vidim, stizalo je par što privatnih, što javnih poruka na kontu Gozbe i njene cene. Vidite, ne znam kako da vam to objasnim, ali dok se nisu desile poplave, sve je bilo ok, uglavnom ste bili oduševljeni, imali ste fine komentare. A onda se desila ova nesreća i preko noći ste svi vi postali neki dušebrižnici. Sada nam zamerate kako je cena visoka, znate, nije da se slavi u ovakvom stanju dok narod pati... Vidite, opet ne znam kako da vam to (fino) kažem, ali nešto ne znam da sam ikoga od vas videla po punktovima gde sam bila. Tamo dok se tražila pomoć, ne samo u kesama stare odeće, već i u podršci i zagrljaju, vas nije bilo. Takođe, nešto nisam videla da je iko od vas iskoristio onolike hakatonske aplikacije koje smo radili zarad pomoći narodu i ljubimcima. Ali kada treba da nam objasnite kako je nešto skupo ili nije primereno vremenu, tu ste prvi. To što ste šerovali političke besmislice 24/7 se - zamisli - ne računa. Možda ćemo mi naše novce donirati Crvenom krstu ili nekoj drugoj humanitarnoj organizaciji, ali eto, kako majku mu nismo kačili plakate po mrežama i nismo se hvalili time? Ako (se) ne objaviš na Facebooku, onda kao i da ne postojiš. A i da zadržimo taj novac za sebe, to se zove zarada, to se zove: radili smo vredno, pa smo zaradili. Da li ima nešto loše u tome? Hm, hajde da vas čujem javno, nemo' sada da se krijete iza anonimnih komentara. Jer kada mi se već skupilo, taman da kažem da svi vi kukate kako nema posla, a onda kada vam se jedan dobar nudi, prvo što pitate jeste: ''A koliko slobodnih dana imam?''. E, smešni ste mnogo. Hajde sada svi lepo da otkažete ona letovanja, vratite one nove tašne i cipele, i poklonite vaše smart telefone, jer znate, nije primereno dobu da se ima/kupuje/slavi/zarađuje/____!''

Tako da, mislim da nemate prava da mi zamerate kada se ponekad javim na statusu da kažem nešto što mi je tih 10 minuta zabavno. Neki ljudi ne prestaju da kukaju o stanju zemlje, da šeruju ''novinarske'' vesti, da šeruju rastrgnute životinje i decu i pozivaju na apel i sl. pa im se ja ne mešam u ''posao'' iako mislim da tome nije mesto na mom wallu. Samo ih stavim na hide i time diplomatski rešim problem. Ja nisam od onih osoba koje žele da svojim statusima i linkovima sakupe armiju ''fanova'', mene to ne interesuje. Ja samo želim da postoji sloboda govora i da se to poštuje posebno na društvenim mrežama. Takođe, bilo bi lepo kada bi ljudi poštovali autora i bili dovoljno vaspitani da pre pitanja kažu makar ''zdravo'' i na kraju ''hvala'', ali dobro. :) Uvek će biti svakakvih ljudi i ti ljudi će uvek postavljati takva pitanja, a ja ću im uvek odgovarati i možda ću posle kukati na statusu i tako u nedogled i nikom' ništa... :) 

I da ne zaboravim:

Papirne slamčice, isto kao i Washi trake možete kupiti u online prodavnici zvanoj Srećno Dugmence. 

:)




Svideće vam se i ovo

77 komentara

  1. Koliko god bila fina, ljubazna i lepo vaspitana, uvek ćeš biti okružena polusvetom koji jednostavno ne zna koje i kakve su to vrednosti. Na internetu je posebno lako biti takav jer retki su oni koji imaju potrebu za osnovnom pismenošću, kulturom i porodičnim vaspitanjem. Sloboda govora i mišljenja je posebno vrela tema u poslednje vreme i sve više se mlati prazna slama po profilima dokonog sveta na raznim socijalnim mrežama... Razumni će razumeti, stoka ostaje stoka.

    https://www.youtube.com/watch?v=TjPRriVG5aI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanja AndrićJuly 31, 2014

      Vidiš Iv, mnogo puta se desilo da mi se dopadne nešto što ti imaš, toliko da poželim da i ja posedujem isto, a ne znam gde si to otkrila, pa ne pitam jer, eto, to tebi smeta i znam da ćeš sigurno prevrnuti očima i coknuti kad pročitaš pitanje, iako bih ja veoma učtivo sastavila pitanje i svoju kulturu maksimalno isskoristila, ali ti bi sigurno opet prevnula očima. Smatram isto tako da nema potrebe da ti i tvoj muž vređete bilo koga i ocenjujete koje vaspitan, ako ne, jer ste oboje dovoljno pogrdnih reči upotrebili da Vas svrstava u isti koš sa njima. Nisu svi "načitani" i vaspitani kao Vas dvoje, ali zato vole tvoj rad, tvoje fotografije i kreativnost, jednostavno te cene i dive ti se. Zato bez obzira na sve, zadržite svoje mišljenje i ne pljujte po drugima kakvim god ih smatrali jer nema potrebe ponižavati bilo koga ko je možda nesvesno načinio, tu po Vama, fatalnu grešku. Znam, reći ćeš. moj FB je privatan profil, ali ja ti kaže da je to prestao da bude onog trenutka kada si za prijatelje prihvatila svoje čitaoce koji ti se dive, iako te ne poznaju. Za kraj, izvini, ako sam nešto rekla što te može povrediti, ali imaj na umu da si svojim ponašanjem sigurno dosta čitateljki i ti sama povredilia ovim postom. Pozdrav Mali Iv i Matja.

      Delete
    2. Ćao Sanja, naravno da me nisi povredila, to je ona sloboda govora o kojoj sam pisala. :) Ja sam mogla da isključim opciju za komentare ili da ih moderiram, ali smatram da nema potrebe za time. Takođe, ne slažem se sa ''moj FB je privatan profil, ali ja ti kaže da je to prestao da bude onog trenutka kada si za prijatelje prihvatila svoje čitaoce'' - jer ja ne mogu da znam ko je moj čitalac, a ko je samo neko random, jer ljudi koji me dodaju nikada se ne predstave, već samo kliknu na add. :) Ja ne mogu da se bavim time, da ispitujem svaku osobu ko je i zašto me je dodala. :) Matija se javlja sa svojim razlogom, na način njemu svojstven i ja ne bih da ulazim u to jer ja nisam on.
      Što se tiče prevrtanja očima, mislim da me ne poznaješ. :) I da je tako, niko nije savršen, posebno ne ja, niti sam oličenje vaspitanja i bontona. Ja samo kažem šta mi smeta i to je ono što opet ovde biva sporno. Meni je žao što si stekla takav utisak, ali sam se pripremila na ovakve komentare, jer opet kažem; niti smo svi isti, niti smo svi u istoj koži, niti vi imate ovakav isti problem. Meni to smeta i šta je tu kraj sveta? :)
      Obično su problem postovi u kojima ne pišem o šarenim šoljicama i tufnicama, već kažem nešto ozbiljnije i ne tako lepo. To sam sve ja, kao i svaka reč ovog posta, bez pardona. Divota svega je što se to nekome može dopasti, a nekome ne, neko me može zamrzeti, neko zavoleti, ali sve u svemu, ja sam bila iskrena i rekla sam (čini mi se posve fino, nasuprot onome kako se nekada osećam nakon nekih ''finih'' poruka) ono što mislim. Ne može se svima ugoditi, lepo kaže komenatr ispod. Puno pozdrava Sanja i nemoj da se ustručavaš da pitaš bilo šta.
      Iv

      Delete
    3. Au prijatelju, kakav si ti drama quee! Jel' moguce da imas potrebu da ovako suptilan blog i ovu pomalo preigranu temu zabiberis biranim recima, tipa: stoka. Nije ni lepo, ni kulturno a ni beogradski. Svako dobro (a i svaka cast)!

      Delete
  2. Citam ovaj post i navijam, jer otvoreno kazes u cemu je problem i potvrdjujes onu staru da se narodu nikada ugoditi ne moze. I onda me jos kupis poslednjom recenicom, da narod lijepo vidi da ti nisi nikakva babaroga, nego si vise nego predusretljiva, i samo ti je bio potreban ventil i malo zasluzenog razumijevanja. Veliki zagrljaj od mene <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anđela, slažem se da ne se može ugoditi, tako da ponovim, nikom' ništa, oni pitaju, ja i dalje pišem i tako u krug. Pozdrav! :)

      Delete
  3. Igrom slučaja, tvoj blog sam počela pratiti od njegovih početaka, lajkala sam stranicu na Fb-u, a nikad mi nije palo na pamet i da je tvoj privatni profil s istim imenom! Sad potražim i imamo i jednog zajedničkog Fb prijatelja! Redovno pratim blog, ranije sam i komentarisala uglavnom kad je riječ o književnosti ili filmovima.
    Što se tiče tih negativnih komentara, mislim da dolaze od ljudi koji su jednostavno ljubomorni. Nikad neću shvatiti ljude koji nekog dodaju/prate na Fb-u, onda ga počnu kritikovati i sl., ako im se ne sviđa, zašto jednostavno ne prestanu pratiti ili brišu osobu iz kontakata?! Malo je falilo da zaboravim postaviti pitanje: gdje se može kupiti mačka kao tvoja? :))))))))))) Šala, naravno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš Vanja, ubola si poentu sa: ''Nikad neću shvatiti ljude koji nekog dodaju/prate na Fb-u, onda ga počnu kritikovati i sl., ako im se ne sviđa, zašto jednostavno ne prestanu pratiti ili brišu osobu iz kontakata?!'' ! Da ne otvaram novu temu, samo ću klimnuti glavom... A Njanja, Njanju smo našli u parkiću Palas, bi je malen, smrznut i sam. :) :*

      Delete
  4. Lepo je moja baba govorila: "Dušebrižnici su najnesrećniji ljudi. I onaj što nema 'leba da jede a ume da pusti drugog da na miru jede svoj 'leb, srećniji je od njih." Uvek ih je bilo i uvek će ih biti. Ti samo napred, a mi ćemo te i dalje zezati sa slamčicama i washi-trakama! :P :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej J.! Vidiš da sam opet babaroga i da vređam ljude ovde, a ja što se osećam kao javni servis i koliko su me nekada povredili nečiji komentari i poruke, ko da je to bitno. :)

      Delete
    2. Čitam sve ovo, i što bi rekla draga mi umJetnica Severina "Tarapana!" Ne mogu da verujem koliko sujete na jednom mestu! I skroz mi je zanimljivo koliko se ljudi odaziva na reči: stoka, bezobrazluk, bezobzirnost, nekultura... Prosto kao da izgovaraš njihova imena. I brane se kao da si ama baš u njih uprla prstom. Svaka čast, Iv, kakvu si pometnju napravila. ;)

      Delete
    3. Jesi videla? :) Prava epopeja kako neko reče, a sada sam i kriva što imam pozitivne komentare! :D Skupština, sestro, skupština! :)

      Delete
  5. Recept/moze recept? Cena? Mislim, najomrazenija pitanja na drustvenim mrezama :(
    Ma naravno da treba iskreno da kazes svoje misljenje, jer da me(licno mene) ne interesuje, ne bih pratila tvoj rad! O tome da li je nesto jeftino/skupo moze da procenjuje samo onaj ko zasuce rukave i proba da uradi/napravi to isto ili slicno, pa iz iskustva realno moze da proceni. Ljubomornih ljudi, zluradih komentara, na zalost vazda bilo i bice, nemoj da te to pogadja. Tvoj status na tvojoj licnoj Fb strani moze da pogodi samo onoga ko se u njemu pronadje! Samo, sumnjam da ce to uticati da ta osoba promeni svoju (ne)kulturu. I ne, ne smatram da ta Fb strana nije vise licna, tvoja, jer blog ima svoju stranu, zar ne?
    Uostalom, ovo je tvoje parce interneta gde zaista mozes da objavis sve, od tufnice do misljenja ili kritike. Ko zeli, pratice tvoj rad!

    Pozdrav za tebe, M. i naravno, Njanju

    Nevena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao što reče jedan od komentara, ovo je pravi slap!
      ''O tome da li je nesto jeftino/skupo moze da procenjuje samo onaj ko zasuce rukave i proba da uradi/napravi to isto ili slicno, pa iz iskustva realno moze da proceni. ''
      i
      ''Tvoj status na tvojoj licnoj Fb strani moze da pogodi samo onoga ko se u njemu pronadje! ''
      Hvala, doviđenja.

      Delete
    2. E vec nekoliko puta Nevena i ja, objavljujemo u isto vreme :D I jos slican odgovor, hahahaaa :)

      Delete
    3. Vidi stvarno :D

      Delete
  6. Cesto me zabavljaju ta pitanja tebi upucena a u stvari, kada dobijas takva pitanja svaki dan, to uopste nije vise zabavno.
    Jeste, ovaj post ce da zaboli ali to najvise volim kod tebe, sto si tako iskrena i sto se ne bojis da podelis sa svetom svoje soljice i tufnice ali i crne misli, nerviranja i kritikovanje. Jeee, i ti si coek!
    Ko ne moze da te prihvati takvu, njegov gubitak!

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pih... Najčešći kompliment koji dobijam jeste kako im se dopada što tako iskreno pišem. Ali onda kada napišem nešto (iskreno) što im se ne dopada ili ih pecne, e onda tu nastaje problem. Stvarno ne znam da li misle da je bolje da im mislim loše iza leđa i da se smeškam u prepiskama, ili da kažem šta mislim? Ja nekako uvek ovo drugo, takva sam. Znaš me. :*

      Delete
  7. Ju, ja reko' neke slike šta si novo kupila, ali i ovo mi se sviđa. :) Potpuno razumem kako se osećaš.
    Mislim da već i vrapci znaju za Srećno dugmence koliko si puta napisala, a ko stvarno ima nameru da kupi, može na razne načine da sazna. U današnje vreme je to toliko lako da je smešno što se neko ne trudi. Ti što vazda zapitkuju su oni koje mrzi da koriste opciju search. I nervira me kad mi na to odgovore (ono klasično, izlizano) da ne umeju svi da koriste internet i da nije sramota nešto ne znati i pitati. Normalno da nije sramota, ali ako već znaš da čitaš blog i komentarišeš, onda moraš znati i da ukucaš nešto u Guglu i pritisneš enter, od toga ne može jednostavnije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bravo! to sam i ja pokusala da kazem, ali sam upotrebila previse reci ;)
      ako nisi dovoljno pismen, ne ocekuj da je svako spreman da te uci da pises i citas. Gugl koristi i moj ostareli otac, pa mogu i ti zainteresovani za stil, lepotu i kulturu. Evo, opet cu se raspisati. Htedoh reci-bravo kako si to lepo srocila :)

      Delete
    2. Hvala obema, htela sam da pomenem i Google, ali nekako sam osetila da je vreme da post privedem kraju. Ja kada nešto tražim (i dok sam tražila slamčice pre tri godine), prvo odem da pitam Google. Lepo na home page, pa ukucam par reči i stisnem enter. Papirne slamčice od strane Srećnog Dugmenceta su još na prvoj strani, 8. link po redu, vodi pravo u album. Toliko puta sam pomenula gde sam ih nabavila i 'ajde da sam neka sebična koja želi da sve lepo zadrži za sebe, pa da kažete: ''da, vidi ovu smaračicu, tu se hvali kako nešto ima, a neće da kaže gde je kupila'' - nego se ubih od tagovanja i svega i to na kraju nije dovoljno. I posle ti dođu i kažu kako si nekoga povredila... Da ne počinjem sada, ali nekada ti komentari itekako vređaju mene. Lakše je pitati: ''gde da kupim ovo'', nego ukucati u Google, jer je razumljivo da sve treba da im se servira na tacni. A ko je meni servirao? Pozdrav! :)

      Delete
  8. "Zdravo"
    Ja zaista zaista nemam zivaca za te, nek izvinu nezni citaoci, gluposti! Mislim, da, internet daje slobodu i onima koji citaju i onima koji pisu. Ako ti se ne dopada ono sto neko pise, ne moras ni da zazmuris (kao u realnom zivotu) vec da prestanes da pratis i gotovo. Ako pises imas svu slobodu da budes svoj ili da se "ravnas" prema drugima, zavisno kakve su ti namere i ciljevi.
    uvek me je izludjivalo kad neciju umetnost procenjuju na osnovu toga KAKAV JE COVEK...HEEEEEJ,come on, ko je pozvan da sudi i procenjuje iciju ljudskost, kvalitete, kvantitete i slicno!?! Sto se tice odgovora na razna pitanja, ima tih casopisa za uredjenje stanova (znam, kupovala sam ih kad sam planirala useljenje u svoj stan) gde pored svake slike pise ko je proizvodjac i cena. Ali te casopise PLACATE!
    Uprkos ljubaznom i emotivnom tonu kojim ti se neki ljudi obracaju, nalazim da je cist bezobrazluk to sto iko misli da ima prava da ti sudi i da u tebe ugradjuje sopstvena, ko zna na cemu zasnovana, ocekivanja.
    a poseban bes sam osetila kada su prozivali i sudili ceni Gozbe....ne kapiram da li je zvanicna demagogija zaista postala main streem-idi u restoran na rucak i zali se kad ti stigne racun!!! Objasni da je moralno da dok drugi stradaju ti jedes, a nemoralno da to i platis, molim lepo. A radeci posao koji radim, vise mi je nego jasno koliko je neko zaista zaista sustinski pomogao unesrecenom bicu....na zalost ono sto neki veruju da je pomaganje (kao demagosko moralisanje po internetu) je cisto gubljenje vremena i hranjenje sopstvenih zabluda.
    Ja tvoj blog pratim skoro od samog pocetka i bas ga volim. Sa druge strane, ima postova na teme koje me manje zanimaju, pa neke samo preletim, a u nekima uzivam i po vise puta. Valjda je to tako normalno za izabrati.
    Nikada nisam ostala bez odgovora, cak su neka pitanja dovela do divnih razmena utisaka vezanih za neka lepa putovanja. Zbog svog stila pisanja, verujem da svi sticemo utisak da te poznajemo, ali valjda smo dovoljno normalni i zdravi da razumemo sta je stvarno poznavanje osobe.
    Izvini na predugom komentaru, ali eto, i meni je doslo da kazem sta mislim o tim komentarima koji me smore svaki put kada se taman slatko nasmejem nekom tvom medeno sarkasticnom postu.
    Meni je drago sto sam ovaj blog otkrila, sto sam imala priliku da sve ove slike i reci spojim sa realnim likom. I opet-samo napred, zelim ti vazda vetar u ledja da dosezes stalno nove daljine i visine :*
    PS nemoj da mi je neko metnuo sapu na Njanju-on je MOJA ljubav ;)
    PS i jos jedno, napred Matija, samo ti udri sa svojim komentarima! nisam shvatila na koji te nacin oni cine ovakvim il onakvim, sem iskrenim i divnim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaboravih i jedno uctivo "hvala" na kraju ;)
      Mali, skrati me slobodno, ako sam preterala sa raspisivanjem....moralo je to negde izaci :)

      Delete
    2. Marija, sve si lepo rekla. I ja sam lepo odgovorila i složila se sa svime i na ostalim komentarima. Priča se sa statusa prenela ovde, ali neka je, nadam se da će nakon ovog posta prestati bilo kakva neuroza zbog papirnih stvarčica. :) Vrlo je zanimljivo što osobe koje se obično javljaju sa učenjem o ponašanju na moje pisanije, nemaju blog, nemaju Gozbu i nemaju ovakve situacije kao ja. Ali oni sve znaju, podrazumeva se. Ja im svima nudim da dođu kod mene na čaj, pa da jedan ceo dan odvojimo za čitanje poruka u inboxu, odgovaranje i recimo organizovanje Gozbe, pa da onda na kraju dana sednemo, popričamo i da vidim da li će imati isto mišljenje, ili ne.
      Ljubim puno mišu! :*

      Delete
  9. E, ovako. Ja pooojmaaa nemaaam ni sta znaci Slurp O Rama and Cutensils, imam predstavu da je to neko srkanje supe i skracivanje noktiju (:D), a kamoli cime se bavis i koji ti je Fb profil. A opet, lajkovala sam Gozbu cim se pojavila i pratim te na Fb stranici. Iako sam bloger od 2006. god, iskreno, za ovaj blog znam otkako sam videla onaj post o filmovima, a posto sam zaludjenik za iste, morala sam da te zapratim. I odusevljena sam tvojim slikama, dizajnom i entuzijazmom. A posebno tvcojim slatkim pin-up izgledom, koji sam zapazila na nekom od postova. ;)
    Elem, htela sam samo jednu stvar da kazem. Posto nisam odavno aktivna, vec sam pasivni posmatrac, skupljac i ucesnik (pre svega blogova o hrani i kozmetici, nesto malo manje o putovanjima, modi i umetnosti), da se blog svet poprilicno izmenio i da ni stvaraoci ni uzivaoci ne postuju vise jedni druge. Sad ljutila se ti ne ljutila, ali blogeri zive od citaoca. Ne mislim na tebe koja nemas materijalne koristi, mada ne znam nijednog citanog blogera koji nema bar neke koristi od svog bloga. Naravno da ti pises pre svega zbog sebe, ali svako od nas voli kada ima sapatnika u onome sto radi i nekoga uziva u tom radu sa njim. E sad sto je kultura internet sveta spala na 3 reci, tu ne mozes nista. Svuda je tako, pa i kod nas. Jednostavno, odgovoris ili ne odgovoris.

    Sto se tice cenovnika ucesca na Gozbi, zaista ga nisam videla. Iskreno mislim da svako ima pravo da kaze svoj misljenje o ceni (na lep nacin, naravno), a opet, ko ne moze, dovoljno je i da uziva u slikama i da sanjari o tome. Pa ni ja ne kuvam sve one poslastice sto ih gledam na blogovima svaki dan, ali volim da mastam o njima. :)) Inace, moram da priznam da sam protivnik toga da se konstantno reklamira nesto sto je nadrealno i apsolutno nedostupno siroj populaciji. Zato postoje oficiajni sajtovi, placeni termini ili u slucaju nas obicnih smrtnika Pinterest gde kacimo do mile volje sta nam se svidja.

    U svakom slucaju, savetujem ti da budes strpljiva, da ne kukas :D, nego da zamislis da si neka poznata Holivudska glumica koju smaraju na ulici svi redom, od ulicnih prodavaca, preko tinejdzerki do beskucnika, a ti moras da im se osmehujes i da se slikas sa svima. :)

    Pozdrav i ne ljuti zbog moje iskrenosti. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha, e, slatko me nasmeja! :)) Ja mnogo volim komentare, jer nekako imam utisak da tek tada moja priča oživljava, kada dobijem feedback od vas i kada nastavimo da pričamo ispod posta. Alba, hvala ti na komentaru i naravno da se ne ljutim. Imaš prava što se tiče dela o blogu i koristi, imaš pravo i u vezi sa cenom, naravno, ali si lepo ostatak napisala u zagradi.
      Ja nisam mašina, niti bloger po profesiji. Trudim se da sve vas zapamtim, da vam naučim imena koja se kriju i iza nicka, da upamtim ko me je šta pitao i da odgovorim u najbržem roku sa dobrim informacijama. Ali ljudi nikada nisu zadovoljni i ma koliko se trudila, uvek će se uhvatiti za neku sitnicu ili moju rečenicu koja nije baš svima po meri i onda će me ocenjivati i učiti ponašanju na osnovu toga. Još jednom da kažem, ja pišem iskreno i ljudi to vole. Bilo bi licemerno da nešto što mi smeta ne opišem iskreno i ne kažem naglas, jer bi onda ovaj blog izgubio na smislu. :) Naravno, ovo nije upućeno tebi, već se ja nadovezujem na čitavu priču.
      Pinterest ftw! :)

      Hvala na čitanju i komentaru, pozdrav!
      Iv

      Delete
    2. Cekaj (bre), jel ti mislis da ces tek tako da se izvuces, a da ne objasnis sta je ovo O Rama, il' da umrem ne znajuci? :)) Znaci, ili srces Ramen soup, ili te juri hindu bog Rama dok srces i bodes viljuskama, ili srces, jedes i pevas Ramo, Ramo, druze moj? ;)

      Uzgred, ako s'ti "sredjivala" Bastu, onooo, svaka cast, majstorice. :)

      I za kraj, smaracu te svakako gore od tih sto dosadjuju inace, jer sam videla neke wall papire, neke tvoje dizajne koji mi se dopadaju, a ne znam da li sluze za komp ili za stampanje, moracu da procitam ponovo. ;)

      Pozz :D

      Delete
    3. Haha, nisam mislila da te to ozbiljno zanima. :) Evo ga, delić posta iz prošle godine:

      ''Naziv bloga Slurp-O-Rama & Cutensils je igra reči, odnosno složenica. Slurporama - Slurp {to eat or drink something noisily} i O-Rama {wide view of} se odnosi na onaj deo bloga o hrani i receptima, dok se Cutensils - Cute {pretty, fetching} i Utensils {an instrument or device for domestic use, in the kitchen} odnosi na sve ono lepo, slatko i malo (Sreća je u malim stvarima). '' :) Može tako?

      Inače, pripremam novi wallpaper, treba ovih dana da izađe. ;)

      Delete
    4. Ah, tako sam i mislila! :) Nego, kako li ga smisli tako slurpikjutenzilskog? ;))

      E, super, taman cu tad da te pitam sve sto sam onda htela ;)

      Delete
  10. AnonymousJuly 31, 2014

    Zdravo MaliIv, ja stvarno volim tvoj blog i vrlo cenim tvoju kreativnost. Cenim to što si nesebično podelila i wallpapere i recepte i intimne misli i lepe lične fotografije. Prošetala si me kroz spektar emocija. I ta šetnja bila je retko dobra. Pa ipak, nije mi bilo lako da pročitam ovaj tvoj tekst. Možda zato što sam navikla da ovde nailazim samo na tople i pozitivne misli, možda jer ne mogu da anticipujem koliko je teško suočavati se sa raznim, ali i istim komentarima i pitanjima. Pa ipak, u tvojim komentarima čujem da tudju osudu uzvaraćaš osudom i smatram da to nije neophodno.
    Svako dobro i puno uspeha sa blogom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo! :) Hvala što si podelila svoje misli sa mnom i žao mi je što je ostao gorak ukus nakon ovog posta. Ali to sam ja. Sigurna sam da si kroz komentare pročitala da ne želim da budem neiskrena i jednostavno sam poželela da nakon dve godine nečega što mi ne prija, kažem naglas. Neke devojke koje bloguju, tu su i već deceniju i sigurna sam da imaju i duplo više pitanja od strane čitalaca i da i dalje svima odgovaraju sa osmehom, ali svi smo mi različiti. :) I ja odgovaram, samo usput kažem da mi poneke stvari smetaju i hej, ja sam živo biće, imam pravo na to. Takođe, žao mi je što si stekla pogrešan utisak o meni, ali to je valjda normalno u ovom online svetu, pa ne možemo svi da se poznajemo i uživo. Hvala na želji, budi dobro i lep pozdrav! :) Iv

      Delete
  11. AnonymousJuly 31, 2014

    Draga Iv, takodje sam veliki postovalac i malo sta me obraduje u online svetu kao tvoji postovi. Ali najvise bi volela da ovaj post nikada nije objavljen. Ne bih da budem ostra, ali dozivela sam mali transfer blama dok sam ovo citala. Ti si sada vec kreativac cije ime znaci nesto i trebalo bi da takav status prati i profesionalni integritet: ko me voli - voli me, ko me ne voli - bas me briga, ja i dalje furam po svome. Odnosno, necu pisati post u kome se pravdam nakon 3 negativna komentara. Iz ovoga se jasno vidi da si jedna emotivna dusica koju bole negativni komentari a propo tvoje persone. Ne obaziri se na takve stvari, to deluje veom neprofesionalno! Na kraju krajeva, niko tebe ovde ne prati jer si dobra i pravedna osoba (mozda neko, ja sigurno ne - pratim te, ali sam svesna da te nikada necu upoznati na taj nacin jer ti biras sta od sebe dajes), vec zato sto si kreativac koji isporucuje veoma kvalitetan sadrzaj.

    Naravno da te nepristojni citaoci smaraju, koga ne bi, ali pratim mnostvo blogera i blogerki i iskreno nikada nisam naisla na slicno negodovanje, a i te ljude sigurno svi redom smaraju sa raznim pitanjima. Da skratim, iskuliraj te likove koji te smaraju, nema potrebe za zalopojkama, jer zaista delujes jako razmazeno i uobrazeno kada pocnes s njima. Ali osobi koja malo bolje razmisli jasno je da je ovaj tekst i cela situacija posledica tvoje osetljivosti, a ne uobrazenosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 31, 2014

      I da, samo da dodam, ko komentarise da je Gozba skupa, taj ocigledno nikad u (prosecnom beogradskom) restoranu obedovao nije ;-)

      Delete
    2. Kada kiša pada čitav dan i poremetila mi je sve planove za šetnju, evo da i ovde pravovremeno odgovorim. :)
      Hej ćao! Hvala ti na odgovoru. Moram reći da većina vas ima pravo kada kažete da je neprimereno da ovako pišem. Ja i dalje ne shvatam sebe, niti ovaj blog, kao nešto bitno, kao bitnu stvar čitaocima i možda zaista tu grešim. Čak, razmišljala sam da prestanem da pišem i da vodim fb stranicu, da sve to lepo obrišem, jer mi ne prija. Počela sam kao mali blog koji su čitali moji prijatelji i tu i tamo neko ko zaluta. Na kraju sam došla do toga da mi ne prija pisanje, jer moram da vodim računa o tome šta pišem (jer me čita velik broj ljudi), da ne smem da okačim baš bilo kakvu pesmu koja mi se sluša u datom momentu i da ne smem da povisim ton ili budem neprijatna (kao danas), jer to plaši posetioce koji su navikli da čitaju samo o tufnicama. Ne znam kako da objasnim, ali mislim da na taj način gubim sebe i smisao ovog bloga. Pisanje postova ovde mi je nekada bilo pravo uživanje, pisala sam bukvalno o svakoj misli koja mi proleti ispred očiju, a sada - dobijam svakim danom novu publiku, koja nije čitala stare postove i ne zna da ponekad umem i da opsujem i budem negativna... :/ Čak i ovaj post koji mi je pomogao da prodišem i olakšam dušu, sada deluje kao još više soli na ranu, te mi nikako nije lakše i sve sam bliža rešenju da sve ovo batalim i kreiram taj dosadni, negativni blog koji ću pisati samo zbog sebe. :) Ovo nije patetisanje, samo da podvučem, već razgovaranje. :)
      Hvala ti na komentaru i na lepim rečima, ali i na kritici! Budi pozdravljena! ;)
      Iv

      Delete
    3. AnonymousJuly 31, 2014

      Ostaj(te) ovde :) Ne treba ti drugi blog, hendlovali smo mi dobro sve tvoje mracne price jednako dobro kao i tufnaste, samo je eto moj dobronamerni savet, kao nekoga ko gotivi ovo mesto koje si napravila (kakva god ti kao osoba bila), da u buducnosti izbegnes razracunavanja sa publikom, jer od njih nema vajde i da furas po svome - pa kome se svidi - kul, kome ne, neka mu je sirok online put :) Ja cu te sigurno i u buducnosti pratiti uprkos ovom izletu koji mi se nije dopao. Sad zaboravi celu ovu epopeju i baci se na pripremanje postova o tome kako si renovirala stan, znas da raja obozava makeover price :)

      Delete
    4. AnonymousJuly 31, 2014

      I da, ne volim kako srocih ove postove ovako naredbodavno, ali eto da se zna da mi nije cilj da ti nesto propisujem ili da ti shvatis nase komentare kao apsolutnu istinu prema kojoj treba da upravis svoj zivot u buducnosti, nego eto vise kao neke nove facete koje mozes da ukljucis u razmisljanje o temi kojom se bavis u postu. Problem je u osiromasenoj prirodi online komunikacije :(

      Delete
    5. Upravo sam to i napisala u odgovoru Nessa Lomivoj, znači mi da se promuvam među vašim rečima/komentarima i da ponekad ugrabim mudrosti koje nisam posedovala do sada. Taj problem koji pominješ, mislim da je on osnova problema na zbog koga je ovaj post zapravo i nastao. Zato bih najviše volela da smo svi uživo seli na kafu i lepo popričali o svemu, mislim da bi mnogi komentari onda bili drugačiji. :) Post je u pripremi, stay tuned. ;)

      Delete
  12. Oduvek sam zastupao stav da me apsolutno ne zanima ništa negativno što neko drugi ima da podeli sa ostatkom sveta. To što se nekome ne sviđa neki album, bend, film ili bilo šta drugo uobličeno u negativnu kritiku i recenziju je po meni, ako ništa drugo, traćenje svog i tuđeg vremena. Svi mi imamo na stotine i hiljade aspekata i detalja u životu kojima nismo zadovoljni i naravno da je lakše kada svoj "teret" podeliš sa drugima. Ali... Ovo nije taj slučaj. Ivana ima svoj blog u kome uživa jer je lepo njoj a i onima koji ga posećuju. Lepo joj je jer oseća da ono što voli da radi prija i drugima. E, a onda se pojave oni nekulturni. Pijavice. To su oni ljudi koji prođu pored vas koji stojite i čekate red u prodavnici i kao na kvarno se nešto provuku. A onda kad im kažeš da ima neki red kažu "jao, izvini nisam te video" (odmah smo na "ti" jer smo ovce negde čuvali zajedno). Ivana priča o toj vrsti ljudi, koja se eto, iako toliko nekulturna, drznula u neki svet kreativnosti. Ipak, ono osnovno su negde usput zaboravili... Kada ih se nagomila toliko da više ne može da veruje, Ivana sedne i napiše ovakav iskren post u kome jednostavno kaže ono što oseća. I odmah se javlja neko da ispravlja krive Drine. Nije ovako nego onako.
    Ne razumem ni jednu jedinu osudu u gorenavedenim komentarima, jer očigledno da post nije pravilno shvaćen, a pošto svakodnevno sa svojom suprugom prolazim kroz sve njene privatne i poslovne uspehe i neuspehe, vrlo dobro znam sa kakvim sve stadijumima nekulture, nemara, nepismenosti i idiotizma se svakodnevno susreće.
    Takođe vrlo dobro znam da je jedna od najstrpljivijih i najdobronamernijih osoba na svetu (ne bi voleli da pročitate šta bih ja imao da kažem takvim ljudima kada bi mi ona to dozvolila, jer ja obično nemam strpljenja za tu sortu). Kao takva mislim da je nebrojeno puta izlazila u susret svim nekulturnim gotovanima koji nemaju trunku kreativnosti i delila sve ono što je sama marljivo i pažljivo godinama istraživala, pronalazila, gradila... Nikakav problem.
    "Google je majka znanja." Ali ljudi su lenji, navikli da im se sve servira, kako bi brže bolje mogli da se kite tuđim perjem.
    Posle nekog vremena, buffer negativnosti se ipak napuni do vrha i da ne bi prekipeo dešavaju se (i) ovakvi postovi. Svaki vid medijuma koji ima svoju publiku i obožavaoce iste navikava na određene parametre u kojima se kreće. Svako istupanje iz istih stvara neku novu situaciju koja nekima prija a nekima ne. Iskrenost na internetu je retkost u doba kad je vrlo lako popljuvati po drugima, kad je vrlo lako suditi o drugima ne znajući o njima apsolutno ništa više od onog što je servirano... Ipak svi daju sebi za pravo da o Ivani sude, ne znajući ko je, kakva je, i kroz šta prolazi boreći se sa vetrenjačama nekulture.
    Kao deo Gozbe i kao neko ko se profesionalno bavi umetnošću sa punim pravom pozivam sve one sa kritikom koliko bilo šta na ovom svetu košta da slobodno razmisle o bilo kom svom učinku i o tome koliko on košta. A onda neka se suoče sa tim kako bi njima izgledalo da neko kaže da njihov učinak ne vredi. Ne vredi te pare, skupo je.
    Ferrari nije skup kada imaš pare za njega i sagledaš sve što je neophodno da bi se isti zamislio, dizajnirao, testirao, proizveo i transportovao do kupca. Ali lako je reći da je to luksuz koji nije za svakoga i kao takav je skup. Možda je onda i Gozba takva, a vi ste sebe precenili. Možda je potpuno obrnuto, možda mi nismo dorasli nečijem standardu pa sad tu izvoljevamo sa previsokom cenom? Either way, najlakše je samo produžiti dalje, zar ne? Ima uvek zainteresovanih za Gozbu, ne brinem se. Isti princip primenjujem na svoje bendove koji još i donose zaradu za razliku od Gozbe i Ivaninog i mog bloga.
    Umetnost kojom se Ivana bavi i koju deli sa internetom i javnošću je deo nje same. Blog je takođe deo svega toga. Ako ima pritužbu na način na koji je tretiraju tamo neki ljudi sakriveni iza svojih monitora, then so be it. Ako vam se ne sviđa ima uvek drugih blogova gde se ljudi ne bave ovako zamornim temama.

    ReplyDelete
  13. AnonymousJuly 31, 2014

    Vrlo nepotrebno.

    Jedan savet - kolicina ljudi koji te prate ne treba da utice na sadrzaj onoga sto pises. Svako od njih te je zapratio zbog onoga sto si pisala na pocetku. Ako si resila da podelis sebe sa svetom, deli bez uzdrzavanja, jer je drugacije to deljenje besmisleno. Ako nisi to htela, ili si shvatila da neces, blog se moze ugasiti i moze se pisati dnevnik, za sebe, kao sto pisu mnogi od nas. Ovako kako sad stvari stoje - otvorila si javni blog, ali ne zelis kritike, ne zelis interakcije, zelis probranu "klijentelu" itd. Meni je zao sto moram na ovaj nacin to da kazem, ali - ovaj divni blog nece opstati ako se sama sa sobom ne dogovoris sta zelis i ako ne uspes u glavi da postavis situaciju u kojoj ti pises, drugi citaju i komentarisu, ti primas feedback i reagujes na ono na sta se reaguje i ne primas sve k srcu. Jer ako si dobra, a dobra si, publika ce se siriti, svasta ce upasti u nju, ne mozes ti jedna da ispravljas svet i da se nosis sa svakim idiotom koji ti zaluta na blog. Ljudski bezobrazluk nema granica i nece te zaobici, ni tebe ni bilo kog drugog, ova situacija da ne mozes da se nosis sa komentarima na blogu je samo posledica jako slabog zivotnog iskustva ili nenaucenih zivotnih lekcija. Situacija u kojoj vredjas nevidljive ljude koji te ljute je posledica detinjastosti, kao i situacija da razmisljas da batalis sve zbog njih.

    To sto ti je blog prijao nekad a sada ti ne prija, to je iskljucivo posledica pritiska koji si nabila sama sebi i prilagodjavanja publici. Prosto, nije trebalo nista da menjas, TI nisi trebala da se menjas.

    U svakom slucaju, zelim ti da nadjes svoj mir i dovoljno samosvesti da ti privatne poruke tipa "Recept?" oduzmu sekundu zivota, taman toliko da izadjes iz nje i nastavis ono sto si radila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, mislim da već zalazimo u neke vode koje nemaju veze sa ovim postom, istinom i čime već. :) Hvala svima na svim komentarima (s kojim nemam problem, jer da imam, postojala bi moderacija ili bi bili uklonjeni), i na kritikama i bodrenju. :) Ovo je minoran problem, ne patim od noćnih mora zbog njega, niti mislim o njemu svaki dan. Danas je četvrak i dan kada izbacujem postove, ovo se našlo na meniju i to je to. :) Hvala na svim objašnjavanjima kako da živim i da se ponašam, cenim svaku vašu reč i izdvojeno vreme za nju, mada mislim da neki od vas nisu pročitali baš svaku moju iz posta - pošto vidim neka nepoklapanja. Svima želim ugodnu večer, vidim da se baš uživalo u komentarisanju, a ja sada idem da gledam film. :))

      Delete
  14. Nego gde imaju one papirne slamčice da se kupe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srećno Dugmence, Đorđe, pa kako nisi pročitao??? :P

      Delete
    2. Ma daj, to si naknadno dodala, htela si sve slamčice samo za sebe...

      Delete
  15. Uff, napisah komentar i onda ga je blogger pojeo. Grrr.
    Sad cu morati skraceno.
    Elem, zanimljivo je da sam te bas juce na Instagramu pitala za poreklo jedne divne solje, i, odusevljena tvojim brzim odgovorom, zahvalila sam ti se. Tako da se nisam osetila prozvanom ovim postom.
    Tvoj blog pratim od decembra, mada ne tako intenzivno jer sam u januaru postala majka. Odusevljena sam tvojim stilom, tvojom kreativnoscu, talentom i estetikom. Ne znam sta se desava na tvom privatnom profilu, ali shvatam da nije lako biti javna licnost - sto ti ipak na neki nacin jesi. Stoga mi se bas dopada Albin savet o strpljivosti jedne holivudske glumice, mada je to jaaaako tesko postici.

    Onaj prethodni komentar koji sam napisala (a koji je zauvek nestao) je bio mnogo lepse srocen, a sad samo zurim da sto pre legnem jer je san dragocenost u mom zivotu trenutno.

    Nastavi da postojis, a ja sa nestrpljenjem ocekujem tvoj post o preuredjenju stana. :)

    Veliki pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Nessa! :) Slažem se, bilo je dosta konstruktivnih kritika ovde o kojima ću razmišljati. Zato volim da se družim među komentarima, ponešto i vi mene naučite ili me obradujete informacijama gde šta kupiti. :) Što se tiče Blatobrana, obavezno poseti njihov sajt i pored fb stranice, ceo koncept im je savršen i rade predivne šolje. Ja ću onu da iskoristim za sadnju, pa se uskoro sprema jedan super post. Puno pozdrava! :) Iv

      Delete
  16. AnonymousJuly 31, 2014

    Bravo za iskrenost i velika podrška od mene!
    Problem s internet komunikacijom je upravo u tome što nema kontakta "oči u oči", pa ljudi neretko zaboravljaju na osnovnu kulturu i vaspitanje. Imati stav se smatra neophodnim, iskazivati ga drsko i bezobrazno čak i poželjnim.
    Na sva moja pitanja si uvek ljubazno odgovorila, čak mislim da sam jednom, nepažnjom, postavila pitanje nakon tvog odgovora i ti si opet bila ljubazna.
    I tad sam se postidela.
    I od mene imaš samo bravo.
    I samo napred.
    I samo iskreno.
    Zagrljaj za vas troje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej drugari! :) Slažem se, da, to smo već apsolvirali tokom komentara. Npr. zameraju mi kao da ja tražim crveni tepih, a zapravo tražim makar ''hvala'', što je toliko bazično, da se tome uči dete čim progovori. Ali dobro, kada bismo svi zažmurili na sve, nisam sigurna kako bi izgledalo ovo naše društvo na kraju. :) Hvala puno, pozdrav! Iv

      Delete
  17. ne znam sta bih prokomentarisala pametno.
    u principu, saosecam sa tobom jer se uvek malo najezim/strecnem kad (uglavnom na instagramu) vidim komentar CENA??? padne mi mrak na oci u sekundi.
    ovo za gozbu mi nije najjasnije, ne znam koliko je to kostalo (sto rece vec neko, ne moze biti skuplje od rucka u npr. maderi), ali ne vidim gde skripi, zaista. ok, ako hoces da ides na gozbu + mozes to da priustis = super, ako te pak ne zanima nikakva gozba = opet super, bavis se nekim drugim stvarima, a ako te zanima, a skupo ti je...pa jbg, sta sve ja 'ocu, pa ne mere.
    ako sam dobro razumela, primarna linija kritike je bila da niste kul jer su u to vreme neki ljudi (u poplavama) ostali bez svega, a vi se bahanalisete - to je tako idiotski da nisi trebala ni sekund da odvajas da bi nesto odgovorila. bukvalno.
    mislim, ja licno ne bih udostojila svog vremena i zivaca ni ove ostale, ali na kraju dana ovo je tvoj blog, tvoj internet kutak u koji volim da zadjem ali sam i dalje samo gost, i na kraj pameti mi nije da te ucim kako treba da ga uredis.
    s tim u vezi, nemoj da zaboravis da si ti ta koja diktira da li ce uopste biti interakcije sa citaocima/pratiocima/obozavaocima, zatim i kako, u kojoj meri itd. a na baksuza ces da naletis uvek, bez greske, jer... to je zivot. :-)
    manje nerviranja, iv, samo zen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zen it is. Hvala Andrea, uglavnom si dobro razumela, ali da ne ulazimo sada više u tematiku koja je postala skupština ovde :) htedoh da kažem da si lepo sve sročila i da se slažem sa svime. Da ne ispadne kako se branim, a opet da napomenet - svima naiđe žuta minuta usled dokolice kada nemamo pravo leto koje bi nam teralo guzice napolje u šetnju - i onda dođe vreme za post i sve se lepo poklopi. Budi pozdravljena! :) Iv

      Delete
  18. Na jedan od prvih postova koji si izbacila,ostavila sam komentar da ovo postaje moj najdrazi blog i ostao je. Nisam nikada videla da si bila nekulturna ili drska. Ako pises o svakodnevnim lepim stvarima, zasto da onda ne pises i o nekim koje ti smetaju?! Ako su ljudi pisali sugestije o cemu da pises, koje ih teme zanimaju, iznosili svoje misljenje o tvom ponasanju i zelje, onda ne bi trebalo da ih pogadjaju tvoje sugestije kako da promene nesto u odnosu prema tebi. I ja bih cesto rekla mnogima da su stoka i pomislim to sto puta na dan, ali nekad to progutas, pa to zameram tvom zastitniku :) . Kako ovo nije njegov blog, iako si ti njegova, vec spada u nas koji komentarisemo, neka usvoji tvoj savet i lepo se ponasa. Nemoj da prestajes da pises, to bi bilo kao da si se predala. Radujem se novom tekstu. Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej ćao! :) Hvala ti na komentaru, samo bih da dodam da ja nikada ne bih nekoga nazvala ''stoka''. Dobro, možda bih huligane koji razaraju grad tokom demonstracija, ali nipošto ljude koji mi pišu, ma kako god se oni meni obraćali. :) Aha, ok, sada vidim dalje komentar. Da, i ja mu to dosta zameram, mada znam da to nije bilo upućeno ljudima ovde, ali ne moderiram njegove komentare, kao ni ostalih ljudi, pa mi je glupo da bilo šta sada brišem. Hvala još jednom na čitanju i javljanju, post ide uskoro. :) Pozdrav! Iv

      Delete
  19. Trebala sam dok polako čitam post pišem komentar ali to bi mi uništilo uživanje pa sam odustala. Sad pa nemam vremena da se vratim I beležim. Zato ću ti samo kratko reći. Volim tebe, tvoj blog, sve što radiš mi pričinjava mnogo zadovoljstva.
    U Gozbi posebno uživam. I ako znam samo tebe I Nenu (obe vas mnogo volim), verujem da ste potpuno srodne duše sa zadržanom individualnom kreativnosti. U septembru sam sigurno sa vama 
    Malo da ti pojasnim to ‘hvala’ I ostale normalne izraze. Ja izostavim, dobar dan ili hvala čisto u brzini ili euforičnosti posle nečeg što me je oduševilo I odmah cepteći napišem nešto! Pardon, pa izvini, sigurna sam da nećeš zameriti sad kad sam objasnila.
    Neki put upotrebim Googl ali veruj toliko lose prevodi pogotovu ako je sleng u pitanju. Uglavnom ukucam I odem na slike pa tako zaključim o čemu se radi.
    Stavila sam se u tvoj položaj koliko sam mogla, u tvojoj situaciji bih isto reagovala. Koliko si vremena utrošila na komentare mogla sis a nama podeliti neku novu divotu.
    Sad, posle svih komentara I odgovora, bilo bi interesantno da se javi neko od onih oštrih da vidimo da li su posle svega shvatili kakav si čovek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Vesna, vi znate i da i ja Vas onoliko poštujem i nekako posle toliko vremena mogu da kažem ''ma, naši smo'', pa da se to nekako podrazumeva da nema javljanja svaki čas. Ali zamislite da nemate pojma ko sam i šta sam i da Vam se javim sa porukom: ''link i pitanje gde da kupim''... To je malo bezveze, ali kao što sam rekla, ne nameravam da ispravljam krive Drine, samo sam napisala post i to je to. Ljubim Vas puno, a taj ''lep'' post stiže uskoro! :*

      Delete
    2. Tebe I La uvek čekam sa nestrpljenjem!

      Delete
  20. Cao Iv! Od kad sam te otkrila (pre desetak dana) procitala sam sve sa bloga (dobro mozda sam nesto preskocila, ali na neke teme sam se vracala vise puta), pa kad sam dosla do kraja malo sam se rastuzila. I tako kad je izasao ovaj post ja skuvam kaficu, udobno se smestim, vidim naslov i sva se prepustim citanju i uzivanju. Medjutim tema nije bas bila lepa :( Znam da moras i ti kao i svi mi da se nekad ispraznis, da kazes stvari koje te nerviraju, da apelujes na ljude da se ne ponasaju onako kako se ponasaju i sl. Ali bilo bi super :) kad bi za sve nas kojima si neiscrpna inspiracija zacinis ovaj post nekom super fotkom washi trakica i slamcica (obozavam ih), pa nek crknu dusmani.
    Ostani nam vedra, pozitivna i inspirativna :)
    P.S. Jedvaaaa cekam sledeci post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćao Tanja, čini mi se da ti je ovo prvi komentar kod mene, da? :) Probaj da me razumeš, ja se rastužim svaki dan, pa ipak nabacim osmeh i dođem ovde i napišem neki super tufnasti post gde napišem šta sam i gde sam kupila i svima uredno odgovorim na komentare. :) Ali to je život, nije svaki dan lep i savršen, idemo dalje.
      P.S. Nadam se da si našla neku inspiraciju za sledeću godinu? ;) Cmok!

      Delete
  21. Hahhahah trenutno imam inspiraciju za mini garden ;) i teglice. Juce sam kupila tufnasti washi a danas idem po svoj prvi (a mozda kupim i dva) fenjercic :D Sto se tice sledece godine, za sad znam samo da cu verovatno rucno praviti pozivnice, nemam jos ideju kako ce izgledati ali sa svim tim trakicama, pecatima, fotosopom ... mogucnosti su neogranicene.
    P.S. evo moj drugi komentar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je onaj momenat kada ponovo postanemo deca na velikom igralištu! ;)

      Delete
  22. Draga Ivančice!
    Meni je blog drugarica preporučila tvoj blog i od tada sam na mejling listi. Čim se prijavim na tu listu - znači da je to-TO :) Svaki normalan čovek (ne mora biti akademski građanin, načitan i da sluša Pnk Floyd) zna da i naša draga Ivana ima loš dan, loše jutro i da ponekad stvarno mrzi bar pola sveta. I to je super! Tako i ja :)
    Ja ću samo prokomentarisati ono što mi je najviše upalo u oči i glavu, a to je ta famozna "cena" Gozbe. Moram ponoviti - Gozba je jedno divno, kreativno, novo, zanimljivo, čak i edukativno dešavanje, kojem iskreno, od srca želim da postane beogradski BREND. Verujem da ćete je vas dve i postaviti na taj tron.
    Ja sam žena koja svaki dan kuva, koja redovno ide u prodavnicu i, nažalost, ratuje sa raznim cenovnicima. Nemam veliku platu, nisam udata za funkcionera niti diplomatu - tako da se (neskromno) smatram stručnjakom za procenu nekih cena kuvane, pečene - servirane hrane... Oni koji smatraju da je cena Gozbe prevelika (verujem da su to sve ženske osobe) verovatno:
    -ne kuvaju,
    -ne prave kolače,
    -ne plaćaju režije samostalno,
    -ne peru sudove,stolnjake,kecelje,
    -ne peglaju stolnjake,salvete, zavese, kuhinjske krpe,
    -ne ribaju sudoper, kuhinjsku površinu, rernu, kuhinjski pod
    -i još mnogo toga ne rade, što ni čuli nisu da se u kuhinji radi...
    ...ali zato uredno, svakodnevno imaju pare za sve ono što je vrlo jeftino, skoro džabe: cigarete, feniranje, nadogradnju noktiju, letovanje, benzin, firmirane krpice, kafice i sokiće, solarijum... i još masu egzistencijalno neophodnih stvari.
    Prema tome, draga moja, vidiš i sama da to nije naš svet. Nemoj se ni osvrtati. :) :) :)
    Prošle nedelje smo pekli roštilj u našem vinogradu i spominjala sam mužu vašu Gozbu, upoređivajući je sa onom našom :) Jeste meni bio druačiji, ali je misija ista. Ko zna, možda se nekada i udružimo :)
    Veeeeeeeeeeeeeliki ljubac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ću samo klimnuti glavom i kazaću - vinograd? Oh, my... ♡

      Delete
  23. Pa, nesto bih da kazem...ja sam zena, onako, vec u ooozbiljnim godinama,radim neki onako bas gadan, ozbiljan posao... sad, ako je to neki reper...ali me ovaj tvoj blog, tebe taaako mlade strasno uveseljava....(a i blogovi nekih drugih -vidi pod Lalica), tako je pozitivan, tako slavi zivot...onaj mali, pravi, onaj sto je u sitnicama. Nije me sramota da priznam da sam kao malo dete zapucala u onu radnjicu kod Ateljea po papirne slamcice...pa narucivala tracice preko Dugmenceta, pa ovako matora i aut informisala se o gomilicama sjajne muzike...Kod tebe sve lepo pise, za onog ko stvarno cita. No povrsnost je danas nacin zivota. Iz nje ide zavist...sto neki umeju ...imaju, znaju...I tako...nemoj da se sekiras, i ne trosi energiju na nebitne ljude i stvari...teraj svoje..Mnogo si simpaticna, ja uopste ne kontam kako neko kod tebe moze videti nesto drugo...mislim,pa ti siris samo dobro...cak i kad se iznerviras...Eto tako, htela sam da ti kazem ustvari nesto...onako, da se osecas lepo...Zasluzila si...mislim, ja te i neznam...a toliko mi ulepsavas zivot...Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj komentar me je baš ganuo! ♡

      Delete
  24. kako bi se reklo: "sto ljudi-sto ćudi.sto žena-dvjesto sisa".
    vecini ljudi bi bilo bolje da umjesto opcije "Like" izabere opciju park-trava-klupica-pivo/vino/sok-gledanje u nebo.... svijet bi bio mirniji.
    pozz

    ReplyDelete
  25. Iv, ovo je tvoj privatni blog i jedino ti imaš apsolutno pravo da postuješ šta god poželiš. Život nije sav tufnast i sladak, i mogu misliti samo koliko si komentara od vayda nevaspitanih anonimusa dobila, pre nego što si se odlučila da ovo napišeš. Situacija je upravo takva kako si opisala, da ljudi mislie da su blogeri javni servis i da su ekskluzivno 24/7 dostupni da zadovoljavaju tuđe potrebe. Iskreno, ja ti se divim kako si do sada istrajala, ja sam davno rešila da na nevaspitana pitanja uopšte ne odgvoaram. Tačka. Kome se ne sviđa, molim lepo, nek pokuša nekog drugog da pita, da vidim dokle će stići sa takvim ponašanjem.
    Što se tiče zluradih komentara o skupoći, ni na to se više ne obazirem. Nekima nije dovoljno ni da im džabe daš, opet bi ti iz oka uzeli. Tako ti je kad je svet proklet i zavidan jer sami nisu u stanju da stvore ništa lepo, pa se bave destrukcijom kreativnosti.
    Ti si hrabra duša i ostavljaš jedinstven trag na ovoj planeti i nemoj to nikad da zaboraviš! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ništa drugo, znam da kapiraš i sama pola ovih stvari jer si ih sigurno osetila na svojoj koži. :*

      Delete
  26. Veliko poštovanje i ovde! Ja se eto javljam prvi put na blogu. Ostanite takvi kakvi jeste, jer meni se baš takvi dopadate. Nekako mi obojite dan raznim pozitivnim emocijama, tufnama, trakama, Ikeom i svim ostalim divnim kreativnim detaljima. Ja sam se davno javila Vama da se zahvalim za Srećno dugmence, jer sam čitajući Vaš blog došla do njih. A onda je usledilo i pitanje za Ikeu.Veliko hvala na razumevanju, na strpljenju, na svakoj reči, pomoći, savetu. Radujem se svakom sledećem postu Mali Iv :-) Veliki pozdrav od Jasne :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jasna i zaista nema na čemu, meni je to nekako normalno ponašanje. :)

      Delete
  27. Htela sam da napisem komentar jos kad je post objavljen, ali eto cekala sam da se prasina malo slegne. Ne vidim razloga da bilo koga vredja ovakav post. Svako ima pravo da iskaze svoje misljenje, jer je jednostavno nemoguce biti fin i svima na izvolte 24/7 - nemoguce! Jos ako ti neko nekulturno baci pitanje u facu. Mislim da je dovoljno ako ti neko odgovori na pitanje, da ne pominjem koliko detaljno Iv odgovori. Jos pride dopise nesto posle par dana. :D Zbog ovoga te jos vise obozavam i da - Gozba je presavrsena, svaka cast! Svi moji ukucani su pogledali video i ispratili postove i kod tebe i kod Laliice i Sonje! Naravno da sam svima pod nos stavila Jelenin clanak iz Ellea.Veliki Thumbs up!

    ReplyDelete
  28. Ostani samo svoja. Meni je drago da si "pokazala zube" i da nije jos jedan slatkasto-tufnasti tekst (iako itetakako uzivam u njima). Svasta bih mogla reci za nekulturne i nevaspitane osobe, ali necu....meni je drago da sam procitala i ovakav tekst kod tebe (koji mi ima itekako smisla).
    Sarajka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, ti me znaš od prvih postova još, možda da sam pisala post o tome kako da iskoriste washi trake i gde da ih kupe, pošto o tome nikada nisam pisala, LOL; kada ono vidi neki lični post na ličnom blogu. :P ;)

      Delete
  29. Ja stvarno ne razumem poentu ovog posta u kome se ti pravdas za bilo sta sto radis na svom blogu i profilu. Jadas se kako su tvoji saljivi statusi lose shavceni, a onda nagrne gomila samo pozitivnih komentara ispod posta. Mozda ti je samo falila neka lepa rec i potrvrda da to sto radis je super i da nisi takva kao sto se to iz tvojih statusa mozda ucinilo. Inace, ne znam cemu ovo blogopravdanje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej ćao! :) Ni ja isto ne vidim čemu ovaj komentar, no dobro, valjda svako ima svoj opravdani razlog. :)

      Delete